sobota, 25 maja 2013

Bransoletkowe Candy


Jak obiecałam tak też się stało.

Drugi konkurs z nagrodami



Nagrodą są dwie własnoręcznie wykonane bransoletki  w kolorze brązu i czerwieni.
Można je nosić razem lub osobno.



Zasady:

1.  Polub Fan Page TestOstowo na FB.
2. Udostępnij informację o konkursie na FB
3. W komentarzu pod wpisem zostaw swój adres @
4. Jeśli nie masz FB to umieść banerek na swoim blogu i w komentarzu 
wklej linka do swojego bloga.
5. Zapisy do 8 czerwca 2013
6. Losowanie i ogłoszenie wyników 9 czerwca







16 komentarzy:

  1. Zapisuję się z przyjemnością agi78@interia.pl
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się :) jente[at]poczta.fm Polubiłam i udostępniłam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się przyłączę:) staples100pieces@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. danuta01@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. lumena03@gmail.com
    Na fb polubiłam i udostępniłam jako: Vicki Marlena F.
    Zrobiłam także banner podlinkowany: http://nutkazachwytuipasjelumenaish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. E-mail: magda2772@interia.pl
    Baner: szczescie-z-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. aż się pogubiłam z konkursami u Ciebie :))

    jasne, że się zapisuję :))
    gziaba @ gmail.com (bez spacji) :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie banerki na blogu :-)) karlitka.blogspot.com

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  9. i ja sie zglaszam
    maryska.mazur@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też sie zgłaszam Ela Dynak
    eluchi1974@o2.pl

    OdpowiedzUsuń